Veelgestelde vragen

Bestellen en Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Levertijd Nederland

Bestellingen die op maandag tot en met vrijdag voor 17:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Je ontvangt de bestelling doorgaans de volgende dag.

Bestellingen die op vrijdag voor 17:00 zijn geplaatst worden doorgaans de eerst volgende maandag geleverd.

Via de mail ontvang je een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Op de waddeneilanden ontvang je de bestelling meestal een werkdag later.

Levertijd België

Bestellingen naar België die op maandag tot en met vrijdag voor 17:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Je ontvangt de bestelling doorgaans binnen 1-2 werkdagen. 

Bestellingen die op vrijdag voor 17:00 zijn geplaatst worden doorgaans de eerst volgende maandag of dinsdag geleverd.

Via de mail ontvang je een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Feestdagen

Tijdens nationale feestdagen kan het voorkomen dat je bestelling langer onderweg is.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3.95 (inclusief btw)
Bestellingen vanaf €50 (inclusief btw) leveren wij zonder verzendkosten.

Belgie

De verzendkosten naar België bedragen €5,95 (inclusief btw)
Bestellingen vanaf €50 (inclusief btw) leveren wij zonder verzendkosten.

Kan ik mijn vorige bestelling opnieuw plaatsen?

Ja, dat kan als je een account hebt bij easylabels.nl. Je gaat binnen “mijn account” naar bestellingen en klikt op de knop opnieuw bestellen. De winkelmand wordt nu gevuld met artikelen van je vorige bestelling.

Kan ik als particulier ook bestellen bij Easylabels?

Jazeker, dat is mogelijk! Particulieren kunnen ook bestellen bij Easylabels.nl

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, wij leveren ook naar België.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja, dat is mogelijk! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je een factuur- en een verzendadres opgeven. De bestelling wordt afgeleverd op het verzendadres.

Je kunt je bestelling ook laten afleveren op postpunt naar keuze bij jou in de buurt. Je dient de bestelling dan wel binnen 3 dagen op te halen anders wordt deze geretourneerd door het postpunt.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Nee, dit is helaas niet mogelijk de verzendlabels worden automatisch aangemaakt na het plaatsen van de bestelling. Heb je per ongeluk een foutief adres doorgegeven neem dan z.s.m. telefonisch contact op met de klantenservice.

Krijg ik een papieren pakbon?

Je ontvangt van ons een digitale pakbon. Door het weglaten van de papieren pakbon besparen wij niet alleen afdrukpapier, maar is ook geen plastic paklijstenvelop meer nodig voor de verzending. Wij streven ernaar om bij te dragen aan een duurzame en milieuvriendelijke toekomst. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Omdat we jouw bestelling zo snel mogelijk willen bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn. Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Binnen maximaal 15 minuten na het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om deze te annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice.

Goederen afhalen

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

De bedrijfsprocessen zijn ingericht op een gesloten magazijn. Alleen bij spoedgevallen is het mogelijk voor vaste klanten om de bestelling af te komen halen. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Dit is alleen mogelijk als je bestelling nog niet is verzonden.

RETOURNEREN

Kan ik goederen retourneren?

Je kunt goederen altijd zonder reden binnen 14 dagen retourneren, mits de goederen compleet, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten binnen 2 a 3 werkdagen terug op jouw rekening.

Neem bij een retour altijd eerst contact op met de klantenservice
Retouren worden op een andere locatie verwerkt.
Email: info@easylabels.nl

Betaal ik retourkosten?

Dit hangt af van de situatie. Als wij de bestelling netjes en volledig hebben afgeleverd en er geen fouten zijn gemaakt, dan dien je de retourkosten zelf te betalen. Hebben wij het verkeerde product opgestuurd? Dan nemen wij de retourkosten uiteraard voor onze rekening.

Betalingsmogelijkheden

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Nederland

Binnen Nederland bieden wij de volgende betalingsmethoden:

  • Ideal
  • Paypal
  • ApplePay
  • Creditcard
  • Klarna betaal later

België

Voor België bieden wij de volgende betalingsmethoden:

  • Bancontact
  • Paypal
  • KBC / CBC Betaalknop
  • Belfius Direct Net
  • Creditcard
  • Klarna betaal later

 

Waar vind ik de factuur?

Als je de bestelling hebt afgerond ontvang je een mail met een overzicht van je bestelling met de factuur in de bijlage. Daarnaast kun je de factuur ook bekijken als je een account hebt op easylabels.nl. De factuur vind je onder het kopje bestellingen in “mijn account”. Heb je nog geen account op easylabels.nl? Maak dan een account aan.